Estetska plastična i rekonstruktivna hirurgija

Estetska, plastična i rekonstruktivna hirurgija predstavljaju posebne specijalnosti naše poliklinike.

Hirurgija

Na polju opšte hirurgije pružamo kompletnu uslugu – od pregleda lekara specijaliste, kompletne dijagnostike, preoperativne pripreme, do svih vrsta hirurških intervencija.

Ginekologija

Obezbeđujemo kompletan ginekološki tretman počev od pregleda lekara specijaliste, laboratorijskih analiza, ultrazvuka, kolposkopije, ginekoloških intervencija, vođenja trudnoće, do porođaja.

Radiologija

Vrhunski radiolozi i tehničari savremenom opremom vrše kompletnu dijagnostiku i daju preciznu dijagnozu neophodnu za početak lečenja.

Interna medicina

Interna medicina je specijalistička grana medicine koja se bavi prevencijom, dijagnostikom i lečenjem bolesti odraslih osoba. Reč je o grani medicine koja ima više subspecijalističkih grana: kardiologija, gastroenterologija, endokrinologija, hematologija, alergologija, pulmologija, reumatologija, nefrologija i onkologija.

Urologija

Urologija je specijalistička grana medicine koja se bavi oboljenjima urinarnih organa (bubreg, ureteri, mokraćna bešika i uretra) kao i genitalnih organa muškarca (penis, testisi, epididimi, prostata).

Ortopedija

Ortopedi sa dugogodišnjim kliničkim iskustvom pomažu u zbrinjavanju povreda koštano-mišićnog sistema uključujući sve kosti, zglobove, tetive, ligamente, mišiće i nerve koji ljudsko telo čine pokretljivim. Pored saniranja povreda, veliko iskustvo beležimo na polju lečenja degenerativnih i zapaljenskih promena koštano zglobnog sistema.

Otorinolaringologija

Bol u uhu, zujanje, oslabljeni sluh, osećaj zapuštenosti, neki su od simptoma koji se javljaju kod akutnog ili hroničnog oboljenja jednog ili oba uha. Iako oboljenje može biti prolazno, poput začepljenja ušnog kanala ili infekcije, poneki simptomi mogu biti posledica ozbiljnih (tumori), pa i trajnih oboljenja (nagluvost).

Neurologija

Neurologija je grana medicine koja se bavi dijagnostikom i lečenjem oboljenja mozga, kičmene moždine, perifernog nervnog sistema i mišića.

Psihijatrija

Pomoć psihijatra nije namenjena samo pacijentima sa mentalnim oboljenjima ili bolestima zavisnosti, jer svako od nas u nekom teškom životnom trenutku ili kriznoj situaciji može da ima psihičke tegobe.

Dermatovenerologija

Zdrava i lepa koža odraz je dobrog opšteg zdravlja, ali i rezultat nege i blagovremenog tretmana svake promene. Bilo da je reč o medicinsko-kozmetološkim potrebama Vaše kože, ili o simptomima koji bi mogli da ukazuju na kožno oboljenje, naši dermatolozi su vam na raspolaganju.

Anesteziologija sa reanimacijom

Pogledajte pripremu za anesteziju i operaciju elektivnih pacijenata

Laboratorija

Pored osnovnih hematoloških i biohemijskih analiza, obavljamo hormonske analize, tumor markere, viruse, određivanje nivoa lekova, mikrobiološke analize.